Szlachetna koncepcja modowa
12 czerwca 2023 w Centrum Bankowo Finansowym w Warszawie odbył się pokaz mody, na którym Maciej Zień i marka Perwoll pokazali, że można ubierać się modnie i dbać o środowisko. Wydarzenie uświetniła obecność gwiazd polskiego show-biznesu, które od lat wspierają projektanta. To kolejna odsłona kampanii #RethinkFashion, która namawia do odpowiedzialnej konsumpcji mody.
Marka Perwoll, znana ze swoich innowacyjnych rozwiązań w obszarze środków do prania, nawiązała partnerstwo z renomowanym projektantem mody, Maciejem Zieniem. Twórca zaprezentował odświeżoną wcześniejszą kolekcję, przywracając jej piękno i blask. Koncepcję zaprezentowano na pokazie mody w ramach kampanii #RethinkFashion.
Uczestnicy pokazu zostali zaproszeni do świata zrównoważonej mody, w którym kluczowymi elementami są wyjątkowy design oraz jakość i trwałość wykorzystanych tkanin i detali. Ważnym elementem stylizacji były fryzury, stworzone przez znanego stylistę fryzur, Piotra Sierpińskiego, we współpracy z marką Syoss. Stylizacje dopełniły również okulary od Optyk Kochański.
Zaproszeni celebryci, gwiazdy i wpływowi influencerzy mieli okazję wziąć udział w happeningu, wymieniając przyniesioną przez siebie część garderoby na inną i inspirując tym do cyrkulacji mody. Happening z udziałem m.in. Grażyny Szapołowskiej, Anety Kręglickiej, Adama Fijała, Barbary Kurdej-Szatan i Danuty Stenki stał się centralnym punktem wydarzenia.
Wyjątkowa współpraca marek Perwoll i Zień
Pokaz #RethinkFashion poświęcony był idei zrównoważonej mody, inspirował do podejmowania bardziej świadomych i odpowiedzialnych wyborów w tej dziedzinie. Zachęcano do dbania o ubrania, aby zachowywać je dłużej w dobrej kondycji, zamiast co sezon wymieniać na nowe. W realizacji tego celu pomaga innowacyjne rozwiązanie marki Perwoll, które odnawia włókna i odświeża kolory.
- Od lat promujemy w Henklu przyjazne środowisku rozwiązania m.in. poprzez ulepszanie formuł produktów, zmianę opakowań, a także edukację konsumentów w kampaniach, czego przykładem jest właśnie inicjatywa #RethinkFashion. Za sprawą tej akcji kierujemy uwagę naszych konsumentów na zrównoważoną modę i zachęcamy do tego, by ubrania wykorzystywać powtórnie, przerabiać a przede wszystkim odpowiednio dbać o te, które już mamy, właśnie dzięki wyjątkowym formułom Perwoll - podkreśla Magdalena Kostrzewa, Senior Group Brand Manager w dziale Laundry and Home Care Henkel Polska.
Ubierać się modnie, dbać o środowisko
Marka Perwoll już od wielu lat prowadzi kampanię edukacyjną #RethinkFashion. Uczy, jak dbać o ulubione ubrania, aby zachować ich piękno i korzystać z nich jak najdłużej. Partnerstwo z Maciejem Zieniem jest zwieńczeniem kampanii Perwoll w zakresie tworzenia świadomej, stylowej i odpowiedzialnej mody.
Za działania promujące slow fashion i odpowiedzialną konsumpcję mody marka Perwoll, należąca do koncernu Henkel, została już dwa razy nagrodzona brązową statuetką Effie. Pierwsze wyróżnienie za kampanię #RethinkFashion zostało przyznane w 2020 roku. Drugie w 2022. W obu przypadkach jury doceniło zarówno zamysł, jak i dokonania marki Perwoll, która od wielu lat pomaga konsumentom dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami w myśl hasła „Nowe? Nie, wyprane w Perwollu”.