10.11.2022

Marka Perwoll firmy Henkel ponownie nagrodzona za swoje działania

Kampania #RethinkFashion z kolejną nagrodą Effie

Marka Perwoll, należąca do koncernu Henkel, już po raz drugi została nagrodzona brązową statuetką Effie za działania promujące slow fashion i odpowiedzialną konsumpcję mody. Pierwsze wyróżnienie za kampanię #RethinkFashion zostało przyznane w 2020 roku. Jury doceniło zarówno zamysł jak i dokonania marki Perwoll, która od wielu lat pomaga konsumentom dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami w myśl hasła „Nowe? Nie, wyprane w Perwollu”.

Effie Awards to największy na świecie konkurs marketingowy, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. W tym roku brązową statuetkę w kategorii „Branded Content” otrzymała marka Perwoll firmy Henkel za kolejną edycję kampanii #RethinkFashion.

- Otrzymanie już drugiej nagrody Effie sprawia, że wszyscy w zespole czujemy się niezmiernie dumni z tego, iż jury ponownie postanowiło nas docenić za starania w kampanii Perwolla. To wyjątkowe wyróżnienie, szczególnie, że ta kampania nie tylko wpisuje się w jeden z głównych filarów działania naszej firmy, jakim jest zrównoważony rozwój, ale także podejmuje tak ważny społecznie temat, jakim jest świadoma konsumpcja mody. Wymyślając tę kampanię chcieliśmy podzielić się z konsumentami naszymi wartościami. Bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia i nie spoczywamy na laurach – już realizujemy kolejne działania w następnej edycji kampanii – powiedział Patricjus Ziecik, dyrektor marketingu działu Laundry & Home Care.

Kampania #RethinkFashion

Modowy konsumpcjonizm to błędne koło, zwłaszcza, obecnie, kiedy to coraz częściej są kupowane słabej jakości i tanie ubrania, które szybko się niszczą, przez co prędko są wyrzucane, a na ich miejsce kupowane kolejne. Kampania #RethinkFashion ma na celu uzmysłowienie  tego konsumentom. Perwoll pokazuje także jak odpowiednio zadbać o ubrania, żeby jak najbardziej wydłużyć ich życie. Między innymi, dzięki takim działaniom klienci mogą jednocześnie dbać o swój portfel oraz o planetę.

#RethinkFasion promuje ideę slow fashion, która przeciwdziała negatywnym skutkom zjawiska tzw. szybkiej mody. Koncepcja tego projektu jest oparta na walce m.in. z takim problem jak  wytwarzania przez fabryki odzieżowe, ton odpadów. Poprzez zachęcanie do kreatywnego wykorzystywania zawartości domowych szaf, kampania #RethinkFashion pomaga klientom działać tak, by ubrania służyły na zdecydowanie dłużej. W taki sposób, marka Perwoll, wychodzi naprzeciw obecnym oczekiwaniom konsumentów, którzy chcą, by wybierane przez nich na co dzień marki, podzielały istotne dla nich wartości.

Druga nagroda dla #RethinkFashion

Kampania #RethinkFashion już drugi raz została doceniona i nagrodzona brązową statuetką Effie Award – w 2020 roku w kategorii Dobra Konsumpcyjne, a w 2022 Branded Content. To druga nominacja i wyróżnienie firmy Henkel Polska w tym prestiżowym, branżowym konkursie. Nagroda jest jedną z najwartościowszych form uznania za dokonania na polu odpowiedzialnego marketingu, a jednocześnie staje się nieocenionym motywatorem do dalszych działań. Perwoll od lat pomaga konsumentom dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami w myśl wieloletniego i kultowego już hasła „Nowe? Nie, wyprane w Perwollu”.

Kampania #RethinkFashion wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności firmy Henkel, która dąży do ograniczenia śladu środowiskowego swoich operacji biznesowych.


O konkursie Effie Awards
Effie Awards to największy konkurs marketingowy, organizowany od 1968 r. w 52 krajach. W Polsce, od 1999 r. licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Effie Awards promuje kampanie marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.

Informacje prasowe (171,52 KB)

Nagroda Effie dla marki Perwoll za kampanię RethinkFashion

Dorota Strosznajder Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej oraz Pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska +48-22-56-56-665 dorota.strosznajder@henkel.com Pobierz wizytówkę Dodaj do ulubionych