Jesteśmy zawsze w ruchu i wciąż szukamy nowych, oryginalnych pomysłów.
Zgodnie z naszym pierwszym zobowiązaniem przywódczym działamy jak przedsiębiorcy. Oznacza to, że musimy przewidywać nowe trendy i potrzeby klientów szybciej niż rynek, a ponadto być proaktywni i otwarci na nowe idee. Zawsze staramy się szybko przeprowadzać eksperymenty, aby następnie wdrożyć nowy pomysł na szerszą skalę lub z niego zrezygnować. Zachęcamy pracowników do aktywnego rozszerzania naszych modeli biznesowych, od sprzedaży samego produktu po oferowanie nowych usług posprzedażnych i rozwiązań ukierunkowanych na rezultaty. Nasz Dział Consumer Brands wprowadził Choicify – aplikację opartą na sztucznej inteligencji, która pomaga wybrać kosmetyk o odpowiednim kolorze. Z kolei na rynku środków piorących i czystości zaoferowaliśmy Persil Service – usługę czyszczenia tkanin świadczoną przede wszystkim za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Dział Adhesive Technologies też ma się czym pochwalić – dzięki jego rozwiązaniom papierowe słomki do picia stały się bardziej odporne i mogą być dłużej zanurzone w cieczy.
Stwarzamy możliwości szybkiego rozwoju.
Oferujemy różne programy dla studentów i absolwentów, aby odkryć ich talenty, pasje i pomysły, a równocześnie im pomagać i kierować ich rozwojem. W ten sposób szukamy zdolnych pracowników. Jesteśmy przekonani, że warto powierzać pracownikom odpowiedzialność już na początku kariery. Dlatego tworzymy programy, które pozwalają młodym specjalistom się sprawdzić, jak również zdobyć nową wiedzę, rozwinąć kreatywność i czynić postępy w karierze. Do udziału w takich programach zapraszamy wszystkich pracowników, od stażystów po międzynarodowych pracowników, niezależnie od zespołu, obszaru funkcjonalnego i specjalizacji biznesowej. Henkel uważa, że na tych podstawach będą tworzone stanowiska przyszłości.