24.08.2023

Henkel i Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką dla wspierania i budowania siły kobiet

Gliss zaprasza do udziału w akcji „Pielęgnuj swoją siłę”

24 sierpnia wystartował konkurs pod hasłem „Pielęgnuj swoją siłę”, organizowany przez markę kosmetyczną Gliss, należącą do firmy Henkel, oraz Fundację Sukcesu Pisanego Szminką. Ma on na celu wspieranie kobiet w dążeniu do odkrywania swojej siły. Uczestniczki mają za zadanie jak najciekawsze opisanie tego, co w ich przypadku jest jej źródłem. Ambasadorką marki Gliss oraz konkursu jest Małgorzata Rozenek-Majdan. Trzy główne laureatki konkursu otrzymają nagrody w wysokości 20 tys. złotych, a zgłaszać można się na stronie pielegnujswojasile.pl.

Marka Gliss firmy Henkel już od ponad 60 lat jest napędzana siłą kobiet, dlatego przede wszystkim to im dedykujemy naszą markę i wspieramy ich rozwój. Celem programu zainicjowanego przez markę Gliss i realizowanego we współpracy z partnerem merytorycznym jest wspieranie i promowanie siły kobiet. Chcemy w ten sposób zachęcić kobiety do tego, by dostrzegły, doceniły i pielęgnowały swoją wewnętrzną siłę.

Weź udział w konkursie „Pielęgnuj swoją siłę”

W dniach 24 sierpnia – 30 września br. wszystkie kobiety, które zechcą podzielić się doświadczeniami i osiągnięciami w budowaniu swojej wewnętrznej siły będą mogły wziąć udział w konkursie „Pielęgnuj swoją siłę”. Zadanie konkursowe polega na jak najciekawszym opisaniu tego, co jest źródłem kobiecej siły uczestniczek oraz w jaki sposób można i, co więcej, udaje im się ją budować. Organizatorzy chcą zachęcić Polki do odkrywania własnych źródeł siły, pielęgnowania jej i czerpania od siebie nawzajem. Odpowiedzi uczestniczek zbierane będą na stronie pielegnujswojasile.pl, na której dostępny jest także regulamin konkursu. Laureatki trzech głównych nagród otrzymają po 20 tys. zł z przeznaczeniem na inwestycję we wzmacnianie siebie. Kolejnych 20 nagrodzonych będzie mogło wziąć udział w szkoleniu „Empowerment Kobiet” prowadzonym przez ekspertki Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, a następnych 100 otrzyma zestawy kosmetyków Gliss. Prace laureatek zostaną opublikowane na stronie akcji.

- Wspieranie kobiet w ich wszechstronnym rozwoju jest dla nas bardzo ważne. Cieszymy się, że, wspólnie z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, możemy zachęcać Polki do podzielenia się tym, co jest dla nich istotne i daje im unikalną wewnętrzną siłę. Nie możemy doczekać się zgłoszeń konkursowych i poznania źródeł tej siły. Mamy też nadzieję, że za pośrednictwem tego projektu uda się nam dotrzeć do wyjątkowych kobiet, które zaczerpną z doświadczeń uczestniczek konkursu i spróbują poszukać swojej, często ukrytej siły – powiedziała Eliza Bogucka, Brand Manager, Henkel Consumer Brands.

Małgorzata Rozenek – mocne wsparcie projektu

Ambasadorką marki Gliss oraz projektu zorientowanego na wspieranie kobiet i pomaganie im w poszukiwaniu źródeł ich wewnętrznej siły jest Małgorzata Rozenek-Majdan, prezenterka telewizyjna, celebrytka, pisarka, aktorka, osobowość telewizyjna i działaczka społeczna. Promocję konkursu wspierać będą m.in. dwa podcasty z udziałem ambasadorki poprowadzone przez Kamilę Rowińską w ramach serii „Power Poniedziałek” oraz Justynę Dżbik-Kluge w ramach cyklu „Życie w kilku zdaniach” a także videocast prowadzony przez Olgę Kozierowską, prezeskę Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.