24.08.2022

Marka Persil promuje biodegradowalne produkty w digitalowej kampanii

Niezwyciężona głęboka czystość dla czystszego świata!
– nowa kampania Persila, flagowej marki Henkla

Od początku lipca br. trwa kampania promująca najnowszą innowację w produkcji środków do prania Persil – mają one w składzie aż 92% biodegradowalnych składników. Kampania Persila oparta jest na założeniach marketingu bazującego na danych (Data Driven Marketing), a w konkursie dla konsumentów marka oferuje atrakcyjne nagrody. Wielokanałowa komunikacja będzie trwać do końca 2022 roku.

Strategia zrównoważonego rozwoju, dbanie o środowisko i proekologiczne zmiany w produktach są dla Henkla priorytetem. Formuły produktów zmieniają się na biodegradowalne, bardziej odpowiadają więc pro-ekologicznemu podejściu do życia naszych konsumentów. Coraz więcej opakowań nadaje się do przetworzenia i jest tworzonych z materiałów pochodzących z recyklingu, a w 2025 roku ma to być już 100%.

Znacząca innowacja w obszarze środków piorących

Dzięki najnowszej kampanii promocyjnej marki Persil konsumenci dowiedzą się, że produkty do prania ich ulubionej marki mają w sobie aż 92% biodegradowalnych składników1. Zmiany w składzie objęły wszystkie warianty produktów Persil Discs, Persil Power Caps oraz Persil Gel.

Zależy nam na tym, żeby nasze produkty nie tylko odpowiadały na potrzeby naszych Klientów, ale także, żeby były zgodne z naszą misją i z założeniami strategii zrównoważonego rozwoju. To właśnie dlatego cały czas pracujemy nad udoskonaleniem zarówno formuł naszych produktów jak i opakowań, w których się znajdują. Chcemy, aby do 2025 roku 100% tworzonych przez nas opakowań nadawało się do recyklingu lub ponownego wykorzystania. Pod koniec ubiegłego roku, udało nam się osiągnąć ten cel w 86%. Już dziś wiemy jednak, że to nie koniec rewolucji w naszych produktach – mówi Magdalena Kostrzewa, Senior Brand Manager Laundry & Home Care , Henkel Polska.

Kampania Persila pod hasłem Niezwyciężona głęboka czystość dla czystszego świata!

Kampania Persila opracowana została we współpracy ze Spark Foundry i obejmuje działania w kanałach telewizyjnym i digital. Jest to kampania oparta na zasadach Data Driven Marketing, w której, po raz pierwszy w kategorii produktów do prania i środków czystości, mamy możliwość zróżnicowania przekazów do wcześniej określonych, strategicznych dla marki Persil grup docelowych. Komunikaty, które docierają do nich w reklamach, są odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby tych grup.

W czasie kampanii konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursie organizowanym razem z Carrefour, w którym do wygrania są liczne atrakcyjne nagrody, takie jak m.in. pojedyncze produkty Persil, zestawy do prania z gadżetami czy elektryczny rower KROSS Le Grand. Uczestnicy mają za zadanie odpowiedzieć na pytanie „Jak dbasz o czystość prania i czystszy świat?”.

Działania promocyjne kampanii obejmują także zewnętrzne billboardy na terenie Łodzi oraz Warszawy, dedykowany landing page na stronie persil.pl oraz reklamy w social mediach. Dodatkowo na wrzesień zaplanowana jest kampania influencerska, dzięki której osoby obserwujące wybranych twórców będą mogły dowiedzieć się więcej o zagadnieniu biodegradowalności.

Ponadto Henkel, w ramach współpracy ze startupem Break&Wash, wprowadził najnowsze dyski do prania Persil Discs do wszystkich pralkomatów firmy umieszczonych na wybranych stacjach benzynowych, w których bez problemu można uprać swoje rzeczy w specjalnie obrandowanych pralkach. W tym roku, wspólnie z marką Persil, firmie udało się przeprowadzić renowację i otwarcie pierwszej stacjonarnej pralni Break&Wash w Chałupach. Za pośrednictwem automatów Break&Wash do polskich konsumentów od początku roku trafiło blisko 80 tysięcy kapsułek Persil.


1 Dotyczy składników organicznych, zgodnie z OECD 301/302