Od początku lipca br. trwa kampania promująca najnowszą innowację w produkcji środków do prania Persil – mają one w składzie aż 92% biodegradowalnych składników. Kampania Persila oparta jest na założeniach marketingu bazującego na danych (Data Driven Marketing), a w konkursie dla konsumentów marka oferuje atrakcyjne nagrody. Wielokanałowa komunikacja będzie trwać do końca 2022 roku.
Strategia zrównoważonego rozwoju, dbanie o środowisko i proekologiczne zmiany w produktach są dla Henkla priorytetem. Formuły produktów zmieniają się na biodegradowalne, bardziej odpowiadają więc pro-ekologicznemu podejściu do życia naszych konsumentów. Coraz więcej opakowań nadaje się do przetworzenia i jest tworzonych z materiałów pochodzących z recyklingu, a w 2025 roku ma to być już 100%.
Znacząca innowacja w obszarze środków piorących
Dzięki najnowszej kampanii promocyjnej marki Persil konsumenci dowiedzą się, że produkty do prania ich ulubionej marki mają w sobie aż 92% biodegradowalnych składników1. Zmiany w składzie objęły wszystkie warianty produktów Persil Discs, Persil Power Caps oraz Persil Gel.
– Zależy nam na tym, żeby nasze produkty nie tylko odpowiadały na potrzeby naszych Klientów, ale także, żeby były zgodne z naszą misją i z założeniami strategii zrównoważonego rozwoju. To właśnie dlatego cały czas pracujemy nad udoskonaleniem zarówno formuł naszych produktów jak i opakowań, w których się znajdują. Chcemy, aby do 2025 roku 100% tworzonych przez nas opakowań nadawało się do recyklingu lub ponownego wykorzystania. Pod koniec ubiegłego roku, udało nam się osiągnąć ten cel w 86%. Już dziś wiemy jednak, że to nie koniec rewolucji w naszych produktach – mówi Magdalena Kostrzewa, Senior Brand Manager Laundry & Home Care , Henkel Polska.
Kampania Persila pod hasłem Niezwyciężona głęboka czystość dla czystszego świata!
Kampania Persila opracowana została we współpracy ze Spark Foundry i obejmuje działania w kanałach telewizyjnym i digital. Jest to kampania oparta na zasadach Data Driven Marketing, w której, po raz pierwszy w kategorii produktów do prania i środków czystości, mamy możliwość zróżnicowania przekazów do wcześniej określonych, strategicznych dla marki Persil grup docelowych. Komunikaty, które docierają do nich w reklamach, są odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby tych grup.
W czasie kampanii konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursie organizowanym razem z Carrefour, w którym do wygrania są liczne atrakcyjne nagrody, takie jak m.in. pojedyncze produkty Persil, zestawy do prania z gadżetami czy elektryczny rower KROSS Le Grand. Uczestnicy mają za zadanie odpowiedzieć na pytanie „Jak dbasz o czystość prania i czystszy świat?”.
Działania promocyjne kampanii obejmują także zewnętrzne billboardy na terenie Łodzi oraz Warszawy, dedykowany landing page na stronie persil.pl oraz reklamy w social mediach. Dodatkowo na wrzesień zaplanowana jest kampania influencerska, dzięki której osoby obserwujące wybranych twórców będą mogły dowiedzieć się więcej o zagadnieniu biodegradowalności.
Ponadto Henkel, w ramach współpracy ze startupem Break&Wash, wprowadził najnowsze dyski do prania Persil Discs do wszystkich pralkomatów firmy umieszczonych na wybranych stacjach benzynowych, w których bez problemu można uprać swoje rzeczy w specjalnie obrandowanych pralkach. W tym roku, wspólnie z marką Persil, firmie udało się przeprowadzić renowację i otwarcie pierwszej stacjonarnej pralni Break&Wash w Chałupach. Za pośrednictwem automatów Break&Wash do polskich konsumentów od początku roku trafiło blisko 80 tysięcy kapsułek Persil.
1 Dotyczy składników organicznych, zgodnie z OECD 301/302