Aż trzy Złote Perły Rynku FMCG 2021 zdobyły produkty firmy Henkel Polska w tym ogólnopolskim plebiscycie. Jest to coroczne wydarzenie, w którym jury składające się z przedstawicieli największych sieci spożywczych, stacji paliw, sieci drogerii oraz aptek wskazuje najlepsze nowości produktowe w najważniejszych kategoriach. To już kolejny raz, kiedy marki Henkel Polska zdobywają to wyróżnienie.
W tegorocznej edycji plebiscytu produktom Henkla przypadły aż trzy Złote Perły – w kategorii „Produkty do prania i płukania” nagrodzono Persil Malodor, zaś w kategorii „Produkty do sprzątania” Clin 3w1. Linia ProNature, najbardziej ekologiczne rozwiązanie firmy Henkel, została nagrodzona Złotą Perłą Rynku FMCG w kategorii „Produkty (niespożywcze) przyjazne środowisku”. Formuły tych produktów oparte są na naturalnych składnikach, a ich opakowanie wykonane zostało z plastiku i kartonu pochodzących z recyklingu i nadających się do ponownego przetworzenia.
Jesteśmy niezmiernie dumni z tych wyróżnień. Są one dla nas potwierdzeniem słuszności obranej strategii rozwoju poszczególnych marek oraz motywacją do dalszej pracy. Wnikliwie obserwujemy trendy i oczekiwania naszych konsumentów, którzy są coraz bardziej środowiskowo świadomi. W odpowiedzi na nie sukcesywnie wprowadzamy do portfolio naszych marek produkty, które są skuteczne, komfortowe w użyciu, a ich skład i opakowania pozwalają konsumentom zmniejszać ich własny ślad środowiskowy. Cieszymy się, że jury doceniło nasze starania – powiedział Patricjus Zięcik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care, Henkel Polska.
Plebiscyt „Perły Rynku FMCG” to największy i najbardziej prestiżowy projekt wyłaniający najlepsze produkty głosami handlu, w którym jury co roku ocenia blisko kilkaset nowości. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego. Najlepiej rokujące nowości mogą zdobyć Złotą, Srebrną lub Brązową Perłę Rynku FMCG. Pierwsza edycja plebiscytu odbyła się w 2006 roku.