Silan nie tylko sprawia, że pranie staje się wyjątkowo miękkie, ale nadaje mu również długotrwały przyjemny zapach. Silan – mój mały luksus.
Początek marki sięga 1969 roku, kiedy Silan promował się hasłem “Zerwij ze sztywnością”. Henkel złożył konsumentom obietnicę doświadczenia wyjątkowej miękkości w opozycji do znanej im sztywności i szorstkości wypranych tkanin. W połowie lat 70-tych ludzie przekonali się, że Silan to nie tylko miękkość, ale również zapach sprawiający, że wąchanie prania stało się prawdziwą przyjemnością. Wraz ze wzrostem liczby osób o wrażliwej skórze, marka wprowadziła w 2004 r. Silan Sensitive – produkt, którego formuła jest rekomendowana przez czołowych dermatologów dla osób ze skłonnością do alergii, a nawet dzieci. Rok później na rynku pojawiła się linia Aromatherapy z olejkami eterycznymi. Produkty Aromatherapy nie tylko uwodzą miękkością, ale korzystnie oddziałują na ciało i duszę w trakcie noszenia ubrań.
Szukając inspiracji eksperci firmy Henkel sięgnęli po dobroczynne właściwości olejków – tak w 2014 r. powstał nowy kosmetyk do ubrań: Silan Soft & Oils, który szybko się wchłania, wnikając głęboko pomiędzy włókna, pielęgnuje je oraz urzeka długotrwałym, uwodzicielskim zapachem.