12.12.2023

Wyjątkowa współpraca marek Perwoll i Zień w szlachetnym celu

Maciej Zień i Perwoll Henkla – wspólna droga w kierunku zrównoważonej mody

11 grudnia w Teatrze Wielkim Opery Narodowej odbył się wyjątkowy pokaz mody. W kolekcji Macieja Zienia „Black & White Symphony” ponownie wybrzmiała idea mody zrównoważonej w zgodzie z inicjatywą #RethinkFashion marki Perwoll firmy Henkel. Pojawiły się dwie kreacje znane co prawda z poprzedniej kolekcji, ale w nowej odsłonie. Wydarzenie odbyło się w ramach kampanii #RethinkFashion, która namawia do odpowiedzialnej konsumpcji mody.

Grudniowy pokaz pod hasłem "Black and White Symphony" okazał się być nie tylko prezentacją ciekawej kolekcji mody, ale przede wszystkim wyjątkowym wydarzeniem artystycznym z okazji jubileuszu 25-lecia marki Macieja Zienia.  Jedna z części pokazu  odbyła się na wybiegu, druga – wśród widowni. Kolekcję zaprezentowały muzy, ambasadorki Zienia. Znamienici goście i przedstawiciele polskiego świata show-biznesu mogli podziwiać najnowsze kreacje projektanta, a wśród nich znaleźli się m.in. Agnieszka Grochowska, Magdalena Cielecka, Danuta Stenka, Magdalena Mołek, Maja Ostaszewska, Edyta Herbuś, Małgorzata Socha, Agnieszka Dygant, Marcelina Zawadzka, Magdalena Lamparska, Helena Norowicz i Robert Kupisz.

Odpowiedzialna moda

Podczas pokazu nie zabrakło również ważnego wątku odpowiedzialnej mody. W nowej kolekcji pojawiły się dwie kreacje znane już z poprzednich linii, jednak w zupełnie innym ujęciu. To nie tylko wyraz kreatywności, lecz także inspiracja dla tych, którzy pragną świadomie kształtować swój styl, wpływając jednocześnie na przyszłość mody i dążąc do zrównoważonego podejścia w tym obszarze.

Była to kolejna odsłona kampanii #RethinkFashion marki Perwoll firmy Henkel, która inspiruje do podejmowania bardziej świadomych i odpowiedzialnych wyborów modowych. W realizacji tego celu pomagają innowacyjne rozwiązania marki Perwoll, które odnawiają włókna, odświeżają kolory i sprawiają, że możemy cieszyć się naszymi ubraniami dłużej.

Współpraca Perwoll z Maciejem Zieniem – wyjątkowy design, jakość i trwałość tkanin

Współpraca renomowanego projektanta Macieja Zienia z marką Perwoll trwa już od dłuższego czasu i stanowi połączenie doskonałości projektu z troską o środowisko. Projekt ten  wpisuje się w kalendarz ważnych wydarzeń z obszaru stylowej, ale również świadomej i odpowiedzialnej mody. Tutaj kluczowymi elementami są wyjątkowy design oraz jakość i trwałość wykorzystanych tkanin i detali.

- Edukacja naszych konsumentek, dokonywanie świadomych wyborów i podejmowanie działań zgodnych z duchem slow fashion są wpisane w DNA marki Perwoll. Jestem głęboko przekonana, że dzięki wspólnym wartościom, które połączyły niezawodność marki Perwoll i niezwykły kunszt Macieja uda nam się dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorczyń i odbiorców i dalej razem promować ideę zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu – podkreśla Magdalena Kostrzewa, Senior Group Brand Manager w Henkel Consumer Brands.

#RethinkFashion - wyjątkowa kampania

Za działania promujące slow fashion i odpowiedzialną konsumpcję mody marka Perwoll, należąca do koncernu Henkel, została już dwa razy nagrodzona brązową statuetką Effie. Pierwsze wyróżnienie za kampanię #RethinkFashion zostało przyznane w 2020 roku, drugie w 2022. W obu przypadkach jury doceniło zarówno zamysł, jak i dokonania marki Perwoll, która od wielu lat pomaga konsumentom dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami w myśl hasła „Nowe? Nie, wyprane w Perwollu”

Informacje prasowe (189,35 KB)
Dorota Strosznajder Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej oraz Pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska +48-22-56-56-665 dorota.strosznajder@henkel.com Pobierz wizytówkę Dodaj do ulubionych